Al jarenlang het kinderkoor van Oostkamp en omstreken!

maandag 3 juli 2017

afscheid voorzitter Els - een woordje

Dag iedereen ,        
           
In 2009 vervoegde ik met veel plezier het bestuur van het kinderkoor KiKoMo. De toenmalige voorzitter Lode Degrieck rekende er toen al een beetje op dat ik het voorzitterschap zou overnemen wanneer hij het koor verliet . En zo nam ik in september 2010 de fakkel over.

Ik had steeds een fantastisch team om mee samen te werken en daar ben ik hen zeer dankbaar voor! Uiteraard was de samenwerking met Caroline en Frederik zeer belangrijk en dat liep altijd van een leien dakje. Vandaar dat ik vorig jaar mijn hart vasthield toen ik hoorde dat ze allebei zouden stoppen. Ik vreesde ervoor dat het zo sterke schip dat KiKoMo was ten onder zou gaan . Maar niets was minder waar, dat was buiten Danyon en Winny gerekend.

Maar nu verlaat ik het schip… Ik heb er mooie jaren gehad en ben steeds fier geweest achter het kinderkoor, achter de kinderen te mogen staan! De schitterende, hartverwarmende momenten zoals het kerstconcert met het Bulgaarse knapenkoor, de optredens in het rusthuis, de vele misvieringen,… zullen me steeds bijblijven. Ik ben zeer blij dat ik acht jaar geleden de stap heb genomen om het bestuur en de zangertjes te helpen begeleiden.

Nu laat ik het in de bekwame handen van het vernieuwde bestuur. Een echte nieuwe voorzitter is er nog niet maar deze taak neemt directeur Dirk tijdelijk over totdat er iemand deze mooie functie op zich wil en kan nemen. 

Ook Joke Strynckx neemt afscheid van KiKoMo. Ze maakt de overstap naar de ouderraad dus begrijpen wij het volkomen dat ze daar haar volle inzet zal kunnen gebruiken! Langs deze weg wil ik ook Joke nog eens bedanken voor de fijne samenwerking en de mooie momenten. Veel succes bij De Brug!

KiKoMo krijgt ook enkele nieuwe bestuursleden om het koor op de juiste koers te houden, maar ik denk dat die in september wel zullen voorgesteld worden…
Ik wens jullie in ieder geval nog heel veel mooie, muzikale, vrolijke, fijne jaren toe! Ik ben er zeker van dat de mensen die nu de stap zetten naar het bestuur zich zeker niets zullen beklagen! Het is een hele fijne groep om mee samen te werken en je krijgt er heel veel voor terug! 

Dan wens ik nog iedereen te bedanken: mijn medebestuursleden door de jaren heen, voor de vlotte samenwerking. De ouders voor het vertrouwen dat ze stellen in KiKoMo en het bestuur. En vooral de KiKoMootjes zelf! Dankjewel voor de mooie momenten waarbij ik jullie mocht begeleiden en naar jullie mocht luisteren. Ik heb het meest genoten van jullie zangtalent, de fiere blikken en de gulle lachjes! En ik blijf jullie fan, sowieso! Het is niet omdat ik afscheid neem uit het bestuur dat je mij niet meer zal zien uiteraard! Heel veel succes nog met alles wat op jullie pad komt!

Met vele vriendelijke groeten,  

Els Naessens